TODAY'S PEOPLE



„Bývame sprostí, stratení v zlosti, máme chyby, sme prostí, ľudia z mäsa a kostí.“

 Nejdříve, bych se vám chtěla omluvit. Bohužel jsem mimo republiku a měla jsem mnoho nápadů na nové články, jelikož jsem si zapomněla foťák doma, tak tím mé plány padají. Ale moji rodiče za pár dní přijedou za mnou a přivezou mi ho, takže snad něco odtud zveřejním. 

 


A teď k věci..

 Včera se má kamarádka konečně odhodlala k tomu, zveřejnit svůj Youtube kanál (The Barber). A mě to vyhecovalo k tomu, sepsat tento článek.. Půl roku se přesvědčovala, jestli to udělat nebo ne. A proč? Protože se bála reakce lidí z jejího okolí. Jelikož žiju ve stejném městě, tak jí dost chápu. Ale je to fakt směšné! Lidi odsuzují za to, že se věnujete tomu, co vás baví? To vážně? To by zdravý mozek neudělal. Já chápu, že se někomu něco nelíbí. Jak se říká..Tisíc lidí, tisíc názorů. Ale tak to neřešte. Nechápu, na co je dobré si „honit“ ego nad cizím výtvorem, názorem, fotkou..


 Jak jsem vám trochu výš psala, tak jsem v jiné zemi. A měla jsem zase možnost „ochutnat“ mentalitu jiného kraje. A chtěla bych poukázat na jednu situaci, na situaci, která málem zničila skvěle vedený vztah. Jenom proto, protože si někdo něco vymyslel. Co jsem pochopila, tak je to tady docela dost normální. Nevím, jestli to ti dotyční dělají z hecu, z nudy nebo ze závisti? Nechci to dál rozebírat, řešit nebo něco podobného. Pro informaci, jejich vztah stojí na důvěře, takže jsou díky bohu, dál spolu a vůbec jim to ten vztah nenarušilo. 

 Tím bych to asi zakončila, chtěla jsem vám tím říct, že NÁZOR a DISS není to samé. A než něco napíšete, tak se zamyslete nad tím, jak chcete, aby to vyznělo.  


PS: Udělejte místo toho někomu radost a napište mu jen tak že ho máte rádi, nebo že tu pro něj jste.https://www.youtube.com/watch?v=_vMoL5t3UYs <3

2 komentáře: