GENERATION Z



 Dnešní doba je veliká vlna plná dětí, mládeže, která frčí na internetu! Blogy, Youtube kanály, hry, sociální sítě. Ruku na srdce, kdo aspoň jedno z toho nenavštívíte minimálně 2 krát za den? Ale co až to jednou skončí?


 Nebudu si tu hrát na někoho jiného, lhát vám že sama na tom internetu „nestratím“ denně minimálně 3 hodiny které bych mohla využít mnohem užitečněji! I když je pravda, že třeba za notebookem mě to tolik nebaví. Sedět, čekat než vám někdo odepíše..Takže k počítači, notebooku chodím jen tehdy když tam mám nějakou práci. Ať už do školy, do časopisu nebo na blog! To se zabavím, a vydržím i mnohem déle za tím sedět! Haha.
 No ale rovnou k věci, během předešlých pár dnů zpět jsem měla možnost se zúčastnit dvou Youtube akcí – LP Turné a Utuberingu. Upřímně bych řekla, že Youtuber má s Bloggerem k sobě celkem dost blízko! Já se i ve psaní dost inspiruji právě nimi! Takže se dá říct, že to celkem sleduju!




 Dvacátého pátého června jsem se v Mladé Boleslavi zúčastnila již druhého ročníku LP Turné. Kdo neví, o co jde, tak bych to shrnula, jako festival kde se můžete setkat s Youtubery a Let’s playery. Koná se to v různých městech, jako právě u nás v Bolce. Tento rok ses mohl setkat například s Dannym a Kirilem z TvTwixx ale mohl si tam i narazit na MadBros, Smusu, Atiho, PemiKa, Datla, Ondaje, Freescoota, Hemulku, Carrie Kirsten, Siby a na mnoho dalších.. Podle mě, v pohodě akce, Youtubeři byli více méně pořád pro fanoušky k dispozici! Měli připravené i různé show, do kterých se snažili zapojit i diváky. Sice menší akce, ale v rámci možností jsem byla spokojená! 





 Mohli jsme se také potkat v sobotu dvacátého sedmého na prvním ročníku akce Utubering! Jedná se o veliký festival, kde máte možnost navštívit své oblíbené Youtubery v jejich ringu a živě shlédnout jejich program. Teda tak to aspoň říkají.  Upřímně, jsem vůbec neměla v plánu tam jet, jelikož mě tolik neláká celý den se fotit s děckama, které jsou slavní právě tím, že točí na Youtube, i když mě to baví tak z nich nejsem až tak mimo! Ale, jsem se dozvěděla, že tam budou mnou oblíbení Kontrafakt, takže jsem ještě den před akcí kupovala lístek! Haha. Asi bych to nebyla já, kdybych zase vše nekupovala na poslední chvíli! Celkový dojem z akce je zlý. Organizace pohořela! Strašně moc se o té akci mluvilo, jak bude jiná než ostatní akce, jak bude omezený počet lístků, že se Youtubeři budou věnovat fanouškům věnovat celý den atd.. Dovolím si tvrdit, že organizátoři ze zábavné a pohodové akce udělali akci, z které hodně vytěží! I přesto že tam bylo X lidí, jste si mohli úplně v pohodě koupit lístky až na místě, po třetí hodině už jste většinou nikoho ve svém „pokojíčku“ nezastihli. Já osobně jsem si počkala cca 2 hodiny u dvou pokojíků, a pak jsem to vzdala. V těsných frontách si mě už kde kdo ošahal, dal mi loktem nebo mě málem umačkal k smrti. Když tam někdo omdlel, tak místo toho aby lidi pomohli, tak měli mnoho keců o tom, že to jenom hrají, aby se dostali dopředu. Když si to tak po sobě čtu, tak i lituju toho, že jsem nějaké ty dvě hodiny raději nevěnovala k poslechu nějakého hudebního vystoupení. Jinak, hudební část Utuberingu byla jediná která mě nezklamala. Všichni tam byli celkem dost v pohodě, nikdo tam nedělal žádný hvězdný manýry, nikdo tam neomdlíval. Takže tam mi bylo příjemně! Bylo tam ještě mnoho dalších problémů, s kterými tam lidé nebyli spokojení! Ale nechci to dál rozebírat, je to zbytečné, snad se organizátoři akce poučili a příští ročník bude o dost lepší! No každopádně, večer se konalo předávání cen Utubering Awards! Za Youtuberky vyhrála podle mě zaslouženě Teri Blitzen, za Youtubery (ne)překvapivě GoGoManTV a za hudebníky kapela Slza. Která celou akci zakončila svým vystoupením. 


 I přesto všechno jsem se to snažila užít, a jak si ty odstartoval své prázdniny?
PS: Děkuju moc VŠEM, s kterými jsem obě akce prožila! Milovat je málo.

Žádné komentáře:

Okomentovat