MY WISH



 Ahoj! Opravdu moc mě mrzí, že jsem už celkem dost dlouhou dobu nevydala žádný článek. Nebudu se vymlouvat na čas, toho bylo opravdu moc. Já jen neměla myšlenku. Chtěla jsem to tady „zabít“ nějakými random články, ale řekla jsem si, že to nechci tolik odbývat, že chci, aby mé články byly kvalitní, a mně samotné se líbily. K tomuto článku mě inspirovala má spolužačka DENYII která také píše blog. Píše úplně něco jiného než já, takže podle mě stojí její blog za návštěvu!

 

 Jak už si mohl pochopit z názvu, tak článek bude o mých cílech a snech. Myslím si, že každý má sny. Určitě i ty! Osobně, uznávám KAŽDĚHO kdo má vysoké cíle a snaží si je nějakým způsobem splnit. A naopak, směšní mi jsou ti, kteří se jim to snaží překazit. To je ta tupá závist. 


ME

 Jelikož si nemyslím, že správné je, aby byl člověk se sebou zcela spokojený a neměnil se, tak bych chtěla více zapracovat na své povaze a charakteru. Chtěla bych si více vážit věcí. A lidí. Určitě bych se z toho pak více těšila, a to by byl veliký + v mém životě. Stála bych i o to, abych nebyla tolik důvěřivá a tvrdohlavá. Když jsem byla mladší, tak jsem každému co se jen na mě usmál, věřila. Neměla jsem tím pádem absolutně vůbec problém té dotyčné osobě VŠECHNO říct. A hodně mi to ubližovalo. Neřekla bych, že jsem pořád tak důvěřivá, začala jsem na tom pracovat a ovládat to.

 A i když je super mít skvělý vnitřek, tak by se nemělo zapomínat ani na to, co člověka jako první upoutá, když vás spatří. Ano, mluvím o těle. Chtěla bych se začít lépe stravovat a zpevnit trochu mou postavu.



WORK

 Mým snem je vlastnit řetězec modelingových agentur. Zastupovat modelky, které budou reprezentovat zejména mojí fashion značku. Tím souvisí samozřejmě i škola. Toužím po tom, vystudovat Mezinárodní Akademii módy (Fashion Institute Francie International) v Paříži. Je to vysoká škola a strašně mě zaujala tím, co nabízí. 



TRAVEL

 Mám v lásce navštěvovat jiné státy, města a „ochutnávat“ jejich kulturu a tradice. Samozřejmě jsem ještě zdaleka nenavštívila všechna místa na světě. Nejvíce mě aktuálně láká AMSTERDAM – hl. město Nizozemska. Pak určitě LOS ANGELES. No a nesmím zapomenout zmínit BERLÍN v Německu. Toto jsou první tři místa na světě, která mám nejvíce chuť navštívit. 

 Ale samozřejmě musím zmínit, že toužím i po tom, více poznat Českou a Slovenskou republiku. Jelikož ani to nejsou vůbec špatné země! 



STUDY

 To co k zmiňovanému cestování zřejmě nejvíce potřebuji, je se dorozumět. Učím se od školky ANGLICKY, kterou ovládám tak průměrně. Dva roky se učím NĚMECKY a to absolutně neovládám. Haha.  Chci se v angličtině zdokonalovat, jelikož v ní vidím budoucnost. A až bych jednou mluvila plynule anglicky, tak bych se chtěla naučit francouzštinu. Romantický a úžasný jazyk mě už pár let přitahuje. 



EXPERIENCE

 Zážitky pro mě znamenají víc jak nejvíc, a ráda je prožívám se svými nejbližšími.  Nejvíce zážitků mám spíše z hudebních akcí, výletů a tak. A u toho bych i zanechala myšlenku. Pokud jde o ty hudební akce, tak si rozhodně nejvíce přeji se zúčastnit VOTVÍRÁKU a TOMORROWLANDU. Já vím, ten Votvírák je reálnější, proto doufám, že se už konečně zúčastním příštího ročníku. Haha. Pokud jde o výlety, tak nezáleží na tom KDE ale S KÝM. Takže vzít partu přátel a něco s nimi podniknout bude snad jednou na denním pořádku. Jakou třešničkami zážitků si přeji navštívit UNIVERSAL studio v L.A. a skočit z letadla. Samozřejmě s padákem! Haha. 


 Tím bych asi zakončila článek. Samozřejmě že mám i plno menších nebo soukromějších snů ale ty jsem veřejně nějak nechtěla rozebírat.

Jestli máš zájem o to, vidět mé zážitky, tak mě klidně sleduj!

INSTAGRAM: @pxped
SNAPCHAT: jsem_ivancikova

Obrázky: www.tumblr.com

11 komentářů:

  1. Věřím, že se ti to splní, jsou to velmi reálné cíle, i když... to jsou všechny.. ale ty víš, jak to myslím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hezké, že máš takový názor! Proto věřím v to, že i ty sama věříš, že se ti tvá přání splní! :) A to je super vlastnost! Se nevzdávat..:)

      Vymazat
  2. Plní se mi. Přemýšlela si někdy o Nástěnce snů? Já si jí nejspíš udělám jako takovou motivaci. :)
    Hlavně věřit a nevzdávat se! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeju! :) Přemýšlela, přemýšlela. Je to super) určitě mi napiš, jak to dopadlo! :)

      Vymazat
    2. Určitě dám! Třeba udělám i o tom článek. :)

      Vymazat
  3. super přání, do los angeles bych taky chtěla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, áno) Jednou se tam třeba spolu vybereme. Haha)

      Vymazat
  4. V Amsterdamu jsem byla minulý měsíc a fakt to stojí za to. :)
    Francouzsky se učím rok a miluji ten jazyk. <3

    Snad se ti všecko, co chceš, splní. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež sa učím anglicky už od škôlky (čo je pre mojich rovesníkov popravde dosť prekvapujúce i keď nechápem prečo :-D ) a mám zo seba pocit, že stále som len v tom štádiu "pokročilý".. Chcelo by to skutočne niekam vycestovať a kecať a kecať a kecať. Tak sa človek najlepšie naučí. Nedávno sme mali doma návštevu z Kanady a rozprávala som sa s nimi ako inak po anglicky a debata sa dostala presne k tomuto - ako dlho sa učíš anglicky? Tak som im povedala že od škôlky (teraz mám 24 rokov) a trochu boli udivení, že ešte stále to nie je perfektná angličtina - pritom keď sa porovnávam s kamarátmi, tak hovorím podstatne lepšie než väčšina z nich :-D Tak sme začali riešiť že u nás sú učitelia, ktorí pomaly ani sami nevedia dobre po anglicky a hneď im bolo jasné, prečo Slováci majú tak biedne jazykové schopnosti (česť výnimkám samozrejme) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to bohužel funguje i na českých školách, takže tě opravdu chápu. A také souhlasím s tím, že mluvit je nejlepší volba pro to, se zdokonalit v jazyce!:)

      Vymazat