WOMEN


„Tvoje tvary sú od mamy, pochop, že nemusíš opraviť to, čo Boh spravil."

 

 I když si to asi nechceš připustit, tak se nám pomalu blíží konec prázdnin, tím pádem i konec léta. Jelikož mám svůj „divný“ styl jak často slýchávám od okolí, tak léto mi ho nějakým zvláštním způsobem narušuje. Nevím, zda je to tím, že při tak vysokých teplotách mám nejraději chuť se svléct a chodit nahá, no vím určitě, že se v létě ze mě stává více holka. Haha.

 Mám dvě rozdílné tváře. Jednu tu, z které je cítit klučičí charizma. Ve zkratce, navléct si gatě, tenisky a tvářit se že mi je vše jedno. A pak tu druhou, tu, z které vyřazuje má ženskost.  Při které poukazuji na své křivky, které jsem zdědila po své matce. Při které se cítím elegantně a krásně. Při které se cítím nedosažitelně. Podle mě, každá z nás ten pocit zná. A i když je mi více, bližší k srdíčku ten chlapecký styl, tak i přesto si myslím, že bych jednou za čas měla poukázat na to, že jsem žena.  A nejvíc mám na to chuť právě v létě. Kdo mě zná, tak potvrdí, že jedině v létě na mě uvidíš i jinou barvu než černou a když budeš mít štěstí tak možná i kraťasy nebo šaty. 








INSTAGRAM: @pxped
SNAPCHAT: jsem_ivancikova


6 komentářů: