NEXT STEP


 První školní týden za námi a já se vám zase po dlouhé době ozývám. Moc mě mrzí, že jsem nebyla dlouho aktivní, no „konečně“ se mohu vymluvit na čas. Ale přes to, jsem ten čas nějakým způsobem věnovala vám. A jak? Tak čti dál!


 Od posledního článku, který jsem vydala, se změnilo moc věcí jak pro můj život, tak pro blog. Rozhodla jsem se, že se vám už nebudu ozývat pouze přes TEXT ale nově i přes VIDEO. Ano, správně! Od teď už se nebudu pyšnit „jen“ titulem „BLOGGER“, ale nově i „YOUTUBER“. Stihla jsem vydat první video, které mě prezentuje. V nejbližší době čekejte i takzvané „kecací“ videa – jak říkám já. Pokud byste si přáli nějaké video, tak neváhejte na mysli a okamžitě mi napište! 







 w / @axped_
Photo by: Štěpán Vinkler

PS: Založila jsem si nedávno FACEBOOK stránku, tak budu ráda za tvůj palec hore!


INSTAGRAM: @pxped
SNAPCHAT: jsem_ivancikova

7 komentářů:

  1. tak hodně štěstí s youtube :) jinak pěkné fotky, odkud máš prosím tu košili? :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Boží fotky! :-) ukládám si tě do oblíbenejch. Taky chci začít s ytbem, už jsem dřív točila, par videi jsem smazala, ted mam na yt asi tri videa, ale chtela bych co nejdriv vymyslet nejakej extra projekt, mít nejakej napad... prostě nebýt jen další z řady. Mám furt v hlavě plno nápadů, tak snad to co nejdřív dám do kupy a něco udělám. Tobě přeju hodně štěstí :-)) A pokud jseš taky kreativní člověk jako já, a chtěla bys vymyslet něco společně, nějakej projekt ohledně yt nebo tak něco, napiš :-)) Já jsem začala včera znovu psát,takže se na blogu pomalu zabydluju a pak to chci rozjet ve velkém :-)
    http://bvilain.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!!:) Hele, napiš mi na fb - Petra Ivančíková..tam se můžeme více domluvit:))

      Vymazat