THE COAT



 Je to tady! Podzim. Depresivní, ospalé a zároveň velice zajímavé období. Jsem milovník léta, ale podzim mám také ráda. Je to tím, že si můžete neuvěřitelně pohrát s outfity. A s tím úzce souvisí téma tohoto článku. Kabáty. Začíná nám kabátová sezóna, a proto jsem předešlé dva týdny sháněla kabát, do kterého se zamiluji. Stavila jsem se v Bratislavě, v několika částích Prahy a začínala jsem být pomalu zoufalá. Věříte na zázraky? Já už asi ano. Protože když už se mi nějaký kabát líbil, tak bohužel nikde nebyl v mé velikosti. Přemýšlela jsem, jestli se nezajdu podívat do dětského oddělení, nebo si ho už rovnou sama nenavrhnu. Haha. No naštěstí jsem zašla do Topshopu kde na mě čekal poslední kus mé velikosti. O úchvatném kabátu jsem se rozhodla vám tady napsat.




 Je z příjemného materiálu, který také zahřeje. Střih se drží jednoho přísloví. „V jednoduchosti je krása.“ V tomto případě s tím musím souhlasit! Jediné co nepochopím, jsou zašité kapsy. Všimla jsem si to u většiny kabátů, které jsem viděla. A opravdu to nepochopím. Pokud jde o barvu kabátu, tak se musím přiznat, že tato barva byla podmínkou při hledání. Do tohoto období se podle mě hodí a mně samotné nejspíš taky. 

 Topshop je všemi známá značka se skvělými kousky. Řekla bych, že pro mladou generaci je skvělá volba při nakupování. Aby to nepůsobilo jako reklama, tak vás raději přesměruji na czechmag.cz pro který také píšu, a právě o Topshopu jsem se tam trochu rozepsala. 

 Na fotkách si prosím všimněte, že jsem se snažila obléci do dvou stylů, abych poukázala na to, že si stačí jenom pohrát.








Photo by: @erychlebova, @axped


Video zde:
 




 Snapchat: @jsem_ivancikova 
     Instagram: @pxped

1 komentář: