FASHION INSPIRATION

Zdravím! Dostává se ke mně několik komplimentů, že se vám líbí můj styl, má kreativita a originalita. Proto jsem už dlouho přemýšlela nad tímto článkem, shodou okolností mi před pár dny napsal můj kamarád, který sleduje můj blog a oceňuje můj zájem o módu. Požádal mě, abych napsala o módě, která se mi líbí. Jak u žen, tak u mužů.. V tomto článku vás tedy seznámím s mou inspirací a fantazii.

 

(ZDROJ:  http://www.nsmbl.nl)

Patřím mezi ty, co si něco vysní a postupem času si to nějakým způsobem splní. Nebo se o to aspoň snažím. A to i v maličkostech jako jsou outfity. Proto když někde vidím něco, co mě opravdu zaujme, tak se tím inspiruji a pokusím se to sehnat nebo vytvořit. A proto v tomto článku, nemůžete očekávat nějaký úplný opak toho, co nosím. Logicky, co se mi líbí, to si obleču. Nebo ne?

Rozhodla jsem se, že tento článek pojmu jinak. Vybrala jsem několik českých a slovenských lidí, které sleduji, a nějakým způsobem mě inspirují.  A právě o nich tento článek bude. 

TTAPPLE

Ttapple, vlastním jménem Tereza Haščáková je slovenská bloggerka, youtuberka a také přítelkyně člena skupiny Haha Crew – DALYBA. S kterým tvoří snad nejstylovější pár v Česko – Slovensku. Její práci sleduji už více než rok. Má úžasný styl, skvěle píše, je krásná a navíc je příjemná a milá. Je z ní cítit pokora. A to si na ní cením. Klobouk dolů za to že dokáže spojit všechny tyto skvělé vlastnosti. Výsledku se totiž říká DOKONALOST






NOBODYLISTEN

Z mužské části musím zmínit tohoto českého producenta. Jakub Strach aka NobodyListen je z mého pohledu, snad nejlépe oblékaný kluk v České republice. Jeho velmi originální styl vkládá i do své hudby. Jeho sbírku bot mu ale opravdu závidím! Haha. 







VANDAJANDA

Vanda Jandová, která si říká VandaJanda je osoba sama o sobě. Její chuť pro módu je čarovná. Má nádherný vkus a je neuvěřitelně kreativní. Měla jsem možnost se jí zeptat na pár otázek.. Její odpovědi mi daly mnoho sil v tom, co dělám. Je ještě mladá, ale její elegantní styl je obdivuhodný. Dokáže prezentovat různé kousky tak, že máte chuť si je okamžitě pořídit. Svůj talent dávala tři roky do psaní v jejím blogu. Který bohužel už rok nefunguje, no na internetu ho stále najdete. Ale úplně Vanda nezmizela ze světa internetu! Na Facebooku najdete stránku, kde můžete spatřit proces výroby jejich kolekcí. 




L. K

Luboš Koža. Ne tolik známý jako předcházející osobnosti. Ale mě inspiroval, tak proč ho tu nezmínit? Před rokem a půl jsem ho potkala v jednom podniku. V ten večer, co jsem přišla domů, jsem ho vyhledala a kontaktovala ho. Když mi napsal o svém stylu, o tom co dělá a co ho baví, tak se něco ve mně otočilo o 180 stupňů. A vlastně mu děkuju, ukázal mi svět i z jiné strany. 





CYNTHIA BIANCA

Jsou si podobné, a zároveň odlišné. To je to, co mě napadne při pohledu na dvojčata – Cynthia a Bianca. Jedno mají ale společné, lásku k módě! Líbí se mi na nich ta jedinečnost. Na jejich prvním místě není to, zda se líbí okolí. Na prvním místě je to, jestli jsou se sebou spokojené. Kdo dnes má, takovou odvahu nosit to v čem se cítí oni samotní dobře? 




LU JAMBOR 

Při pohledu na tohoto chlapce, se mi vytvoří úsměv na tváři s myšlenkou „Dnešní generace se opravdu začíná dobře a vkusně šatit?“ Úmyslně jsem nechtěla psát pouze o blogerech, hudebnících a o módních ikonách naší krajiny. Chtěla jsem tu poukázat i na obyčejného, hezkého kluka, kterého baví móda. Slečny, ženy, holky, existuje snad lepší kombinace? Haha.  A proto si myslím, že bychom si všichni z Laca měli vzít obrovský příklad, a měli bychom na sobě začít více dbát. No nebyl by svět hezčí, kdybychom tady měli více Jamborů?





Pokud vás více zajímá móda českých a slovenských ulic, tak doporučuji vyhledat na Facebooku a Instagramu stránku Dnes Nosím.

Snažím se docílit toho, abychom se v naší zemi více starali o to, jak vypadáme. Proto doufám, že vám aspoň něco tento článek dal. Minimálně výbornou inspiraci, která mě nějaký čas provází životem, a teď bude už i vás. 


 Snapchat: @jsem_ivancikova 
     Instagram: @pxped
 
 
P.


 

6 komentářů:

  1. Opravdu pěkný článek, styl zmíněných lidiček se mi velice líbí. :) Našla jsem je na instagramu, a další dvě hodiny asi vím, co budu dělat. Haha :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak potom článek splnil účel!:p Děkuju:)<3

    OdpovědětVymazat
  3. super článok, fakt sa mi páči :) dúfam, že takých bude viac
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeej, zlatá)) Určitě plánuji myšlenku v tomto článku použít i v jiných článcích!🙏 :)<3

      Vymazat
  4. Týjo, ted jsem narazila na tvůj web a je skvělýý :)

    www.simonkomadel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat