DIY - HOMEMADE

Dnešní článek bude jiný než ostatní, určitě jste si všimli, že rubrika „beauty“ není na mém blogu častá. Mě samotnou, takové články nebaví. Ale toto DIY, o kterém bude dnešní článek, mi přišlo na tolik zajímavé, že jsem se rozhodla o tom napsat. 

Snad každý někdy zažil černé tečky! Většina z nás si s nimi neví rady. Co na ně platí? Nemáte chuť zbytečně investovat do různých náplastí, bez toho abyste věděli, zda vám pomohou? Vyrobte si vlastní!



KROK 1:

Co budeme potřebovat?

·       2 misky
·       1 vajíčko
·       papírový kapesník/ubrousek/toaletní papír

Než začneš, tak si pořádně vyčisti pleť. Klidně si dej sprchu, aby se ti uvolnily póry.. Připrav si dvě misky. Rozklepni opatrně vajíčko, abys oddělil žloutek a bílek. Samozřejmě, dej do jedné misky bílek, do druhé žloutek. Bílek pořádně rozmíchej, měla by ti vzniknout pěna. Mezi tím si připrav kapesník a rozstříhej ho na proužky. Rozděl ho na jednotlivé vrstvy. Nanes bílek na postižené místo a hned tam nalep proužky kapesníčku. Nechej ho pořádně zaschnout (cca 20minut). Poté náplast strhni a obličej si opláchni.

KROK 2:

Pleťová maska

Co budeme potřebovat?

·       1 misku se zbylým žloutkem
·       citron
·       olivový olej

V druhé misce ti zůstal žloutek, přidej k němu trochu citronové šťávy a olivového oleje. Vše pořádně promíchej a nanes na obličej. Nechej masku pořádně zaschnout. Po patnácti až dvaceti minutách si opláchni obličej vodou.

Doufám, že ti můj článek aspoň trochu pomohl. Pokud ani tohle nezabralo, tak zkus kontaktovat nějakou šikovnou kosmetičku ve tvém okolí. Já sama pravidelně jednu navštěvuji. 


Klidně mi dej echo, jestli mám v této rubrice pokračovat.

 Snapchat: @jsem_ivancikova  
     Instagram: @pxped

 P.

Žádné komentáře:

Okomentovat