LOVE

 "Dnešní lásce pubertální, něžnost stačí virtuální, na co dívce hladit ruku, stačí šťouchat na facebooku."


 Valentýn. Den, který jedna polovina zbožňuje a druhá polovina nenávidí. A proč to tak vůbec je? Přiznejme si, láska je velkou součástí našeho života, ať už si to připustit chcete, nebo ne. Samozřejmě jsem názoru, že láska by se svým milovaným měla dokazovat celý rok. Proč bychom měli darovat růže, čokoládu či jiné drobnosti právě 14.února? Proč bychom měli pouze v ten den dělat výjimečná gesta? Na druhou stranu si myslím, že je moc hezké, že na základě lásky byl vytvořen svátek. Protože aspoň v ten den, si většina z nás uvědomí, koho vedle sebe má. Aspoň v ten den, se muži přiblíží k ideálu zvaným „Gentleman“. Mám pocit, že díky sociálním sítím, komunikace mezi mladými páry upadá. Takže jisté klady ten svátek má, ne?
 
 Chtěla bych poukázat na situaci, že jsem dnes několikrát za den narazila na různé příspěvky ohledně toho, že mnoho lidí nadává na tento svátek nebo se ho snaží ignorovat. Můj názor je, že právě oni samotní nemají dostatečnou lásku.. Ať už jsi sám či sama, tak své srdce věnuj někomu ze své rodiny, kamarádce.. Je to svátek lásky, tak žádné depky! Jasný?


 Někdo má svůj valentýnský den už za sebou, někoho teprve ještě čeká.. Tak či tak mi můžete pod příspěvek napsat, jak vypadal váš svátek lásky!

Valentýn bez klasiky si neumím představit! Co vy a takový Titanic..? 





Snapchat: @jsem_ivancikova  
     Instagram: @pxped

Milujte se.

P. 

Žádné komentáře:

Okomentovat