ROXY IN FLAMES



 Čau čau! Jelikož mám v plánu, psát o všem co pro mě něco v mém životě znamená, tak se určitě musím zmínit i o jedné velké party PODZEMGANGU, které jsem se zúčastnila se svou kamarádkou @axped_  27.5 v Praze, v Roxy!
CO JE TO PODZEMGANG? 

Podzemgang je uskupení umělců, kteří chtějí nezávisle tvořit hudbu. Vzniklo to v Egově studiu, kde během minulého roka nahrávalo mnoho hudebníků. Ze společné práce vznikl projekt Podzemgang. Vytvořených je hned 26 věcí.

 Takže, rovnou k věci.. 
I přesto že to bylo v půlce týdne a já musela další den do školy, tak jsem tam zažila jednu z nejlepších atmosfér v mém životě! Nesmím zapomenout zmínit, že vystoupení hosta Bena Cristovala dodalo do klubu neuvěřitelnou energii, nebo že Ektor to tam rozdupal. Bohužel, dlouho očekávaný Rytmus se tam neukázal. Co mě i dost mrzelo, ale musím brát na vědomí, že i on má svůj soukromý život.

 Proto absolutně nechápu, proč se potom všem do té akce všichni naváželi, že to byla nejhorší akce etc.. Také že Ektor a Ben tam byli dohromady 15 minut. Uvědomme si, že to byl především koncert Podzemgangu. A to že vy jste tam přišli jenom na Ega, Bena nebo Ektora je váš problém.:)

 Nebyl to můj první koncert Ega, proto si dovolím tvrdit, že je to pán! Opravdu ho hrozně moc uznávám, jeho texty jsou moc! Pro mě je důležitý na písničkách text, když se v tom textu najdu, tak je to velké plus. A to Egovi songy splňují. Je to takový ten pocit, když zapnete písničku a zvednou se vám všechny chlupy na rukou a mráz vám běhá po zádech. Určitě ten pocit všichni znáte! Proto uznávám Ega v tom, co délá, v tom, že má chuť podporovat mladé talenty. 

 V neposlední řadě musím říct, jak vystoupení doprovázel Dalyb a Nobodylisten.. Dva výborní producenti z Česka a Slovenska! </3

 Takže, za mě dobrý! Jeden velký zážitek. Doufám, že si podobnou akci s takovým skvělým složením hudebníků zas někdy zopakuji!  Peace.

Žádné komentáře:

Okomentovat