COUNTRY OF RAIN



 Po dlouhém čase, jsem tu zase! Na začátku ledna mě čekají talentové zkoušky na Střední školu a tak se mé myšlenky snažím zaměřit jen na moje budoucí vzdělání. Proto tento článek píšu s takovým „předstihem“. Haha. 

 V listopadu jsem měla příležitost se školou vycestovat do Anglie. Zájezd byl především pro výborné studenty a pro mě. Haha. Miluju cestování! Ve svém životě dávám přednost věcem, které podle mě mají budoucnost. Cestování, je jednou z těch „věcí“. Není to jen o tom, válet se u hotelu od rána do večera a jíst všechno co máte před sebou. Je to hlavně o tom, poznávat nová místa, tradice a vzdělávat se. Jde především o to, se zamyslet nad tím, co opravdu od dovolené očekáváte. 

 


 A teď zpět k hlavní myšlence článku. Vzhledem k minulému odstavci, jste už asi pochopili, že při výběru destinace mě především zajímá, v jaké části budu žít. Již na začátku nám bylo řečeno, že v Londýně určitě žít nebudeme. Říkala jsem si, jestli vůbec uvidíme Londýn. Ještě k situaci, která se pár dní před odjezdem stala v Paříži. Naštěstí jsme byli ubytovaní ve městě Worcester, který se nachází dvě hodiny od Londýna. Byla jsem s kamarádkami ubytovaná u jednoho skvělého staršího páru. Vlastnili farmu, takže takové každodenní přivítání od koně nemělo chybu! Barák, který měli zařízený v provensálském stylu, vytvářel pohádkovou atmosféru. Jídla bylo moc, ale přesto vás pohled na ten stůl nutil ochutnat všechno.  Nestěžovali jsme si. 


Každý den jsme chodili do školy, poté byl naplánovaný nějaký zajímavý výlet. Například na hrad WARWICK, WINDSOR. Také do města, ve kterém se narodil W. Shakespeare - STRATFORD. OXFORD, ve kterém se nachází jedna z nejstarších univerzit, také byl na programu! Měli jsme možnost vidět WARNER BROS. STUDIO - jak se natáčel Harry Potter.  A poslední den nás čekala celodenní návštěva LONDÝNA!

Přidávám několik snímků: 



Městečko Windsor 


     Hrad Windsor
 
  
Warner Bros. Studio
 












 
   
 Photo by: Adele Bollk


 Big Ben, Londýn 

Photo by: DENYII




  Čekala jsem od toho asi mnohem víc. Proto nechci psát, že mě Anglie silně uchvátila. Každopádně, všem doporučuji návštěvu této země! 

Pokud vám fotky nestačili, můžete se podívat na můj vlog:





Snapchat: @jsem_ivancikova  
     Instagram: @pxped

P.

Žádné komentáře:

Okomentovat